DOA PEMBUKA 7 PINTU

"Ya Allah, Bukakanlah untukku Pintu-pintu Kebaikan, Pintu-pintu Keselamatan, Pintu-pintu Kesihatan, Pintu-pintu Kenikmatan, Pintu-pintu Keberkatan, Pintu-pintu Kekuatan, Pintu-pintu Cinta Sejati, Pintu-pintu Kasih Sayang, Pintu-pintu Rezeki, Pintu-pintu Ilmu, Pintu-pintu Keampunan dan Pintu-pintu Syurga,

YA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG.


Friday, November 15, 2013

TESTIMONI

Assalamualaikum..darls.

Hari ini, nak cerita sedikit testimoni suami yang telah makan sebotol CoQ Health Plus selama 30 hari iaitu sebiji sehari..da habis pon kene oder lg nampaknya.

Alhamdulillah, sy boleh lihat sendiri perubahan en somi..kalau dulu boleh dikatakan hari2 makan panadol sbb sakit kepala tapi sejak makan  CoQ Health Plus tak perlu lagi makan panadol sebab sakit kepala pon takot nak mai..

Saya tahu, sebab sayalah orang paling risau, memang kalau sakit kepala x boleh bangun, panadol dan tido lah ubatnya..maklum la en somi mmg tak amik ubat klinik utk sakit darah tinggi nya tuh..

Then, saya tanya "pa, cmne pa rasa ade sakit2 kepala lagi x"? en. somi jawab "so far alhamdulillah xde sakit kepala la, ade pon kurang la sikit, tgk bdn papa pon da naik balik kan"? aha, betullah pa, ma pon perasan badan papa pon da naik balik, perut da buncit balik klu x, dl semua seluar londeh..akibat xde selera nak makan, disebabkan takot dengan makanan yang mengandungi garam berlebihan.

Actually, saya da kurangkan garam dalam masakan. Cuma mind set suami sy shaja sbb tu dia takot nak makan. Dan garam pon da tukar garam double refined HALAGEL lagi tu.

Sekarang alhamdulillah, dia da tak takot nak makan lagi. saya sangat bersyukur diperkenalkan dengan CoQ Health Plus Shaklee

Bacaan bp dulu 169/120 sekarang da jadi 150/110..secara perlahan-lahan saya akan monitor dari sekarang.

saya sayangkan keluarga saya, anda macam mane?
kalau anda sayang bertindaklah sebelum terlambat!!!

salam sayang dari saya sekeluarga, doakan kami berada dalam lindungi Ilahi dan diberikan kesihatan yang baik2 saja..

saya cume berusaha, selebihnya saya serahkan kepada Allah yang Maha Berkuasa di atas apa yang dikehendakNya..

saya selalu berdoa, Allah panjangkan UMUR dan diberikan KESIHATAN saya dan suami supaya saya dapat besarkan anak2 saya dan melihat mereka gembira selalu disamping ibu bapa mereka..

ALHAMDULILLAH..diatas nikmat yang tak terhingga Ya ALLAH..AMEEN..

SEHINGGA itu..semoga saya dapat update lagi berita2 terbaru..

assalamualaikum

airizs shoppe (farina-admin)

0133977307 wechat l whatsapp l fb



No comments:

Post a Comment